Tiistaina 9. elokuuta avattiin Kehystämö-Galleria Aila Seppälän tiloissa (Kauppakatu 2) näyttely, jossa on esillä M.O. Visapään vanhoja kuvia Lahdesta ja Espanjasta. Kaupunkikulttuuriseuraa näyttelyssä edustaa Jussi Lahtinen, joka on yhdessä Matti Tapionlinnan kanssa suunnitellut näyttelyyn kaupunkilaisen äänimaiseman. Näyttely 4.9. asti.
Seuran 10-vuotisjuhlaviikonloppua vietetään 2. – 3.9.2011. Perjantai-iltana 2.9. pidetään juhlaseminaari pääkirjaston auditoriossa. Professori Antti Karisto on lupautunut puhujaksi, ja paneelikeskusteluun mukaan tulevat myös kaupunginjohtaja Jyrki Myllyvirta, professori Marjaana Seppänen ja kuvataiteilija Ville Räty.
Taidelauantaina 3.9. seuran toimintaa esitellään Aila Seppälän galleriassa.